30 June 2009

Terkenang Semasa Dulu ...

Hari Ahad petang terasa cam nk makan sate.. So ajak Papa gi Pokok Sena sbb sate kat situ jer yg kena dgn selera 4 of us.. Tgh siap2 Papa tgk rancangan Ewah2 n Papa ckp nmpk sedap sgt mee goreng tu..

So mlm ni plan nk makan sate + mee goreng.. Sepanjang jalan balik dok tgk kedai yg nmpk cam ok tp x buka plak kedainyer.. Skali Papa ckp..

A : Teringat time makan kt gate UUM dulu.. Sup kosong pun sedap..
B : Dgn daging merah.. xpun paprik.. Time belagak sket dgn tomyam..
A : :)
B : :)

Hehe.. Itu citer hampir seploh taun lalu maa.. Time jd student, makan pon kena 'pekin'.. Tp drpd berkongsi kesusahan tu la smpi skrg kita berkongsi kesenangan plak.. Time tu oder daging masak merah sorang makan dgn sup kosong, pastu nasi putih dua pinggan + milo ais n sirap.. Alhamdulillah.. Dah kenyang.. Time dah jemu dg sup kosong oder tomyam tp xleh selalu sgt.. Hehe..

Sbb tu skrg ni bab makan kita org x berkira sgt.. Yg dulu2 susah nk dpt skrg pulun habis2.. Yg dulu2 xdpt merasa , ha rasa la skrg.. Tp alhamdulillah.. Sbb biasa susah maka dah senang sket skrg ni rasa bersyukur yg teramat dgn rezeki kurniaanNya..

4 Loves:

wawa said...

cafe kak ta jugak menjadik idaman ati...ngan nasik ayam mamrybrown.. ahahaha

efamaira said...

aisehh.. tetiba lak efa pun dok terkenang2 gak ni dolu2 ni.. manis betul la.. air suam pun rase manis.. wah gitu ke.. ekekeke..

owner said...

wa,
cafe kak ta memang layan.. MB pon sgt ok tp xleh selalu.. acik pokai nnti.. hehehee..

Efa,
tu la.. kekadang mengibas kenangan lalu perlu.. saje aar nk kasi perasaan tu lebih mendalam.. wakaka..

asmieyra said...

suka tgk blog cikgu..
ringkas,menarik..tertarik..kau memmang the bommb..huhuu...so nak ajak change link..tp takde chat box..so paste kat sini je lah..huhu...

http://lilprincecharming-asmieyra.blogspot.com/

 

Template by Maya