24 June 2009

Kursus Di Hotel ?


Hehe.. Kita dah masuk U baru dapat masuk otel, tu pon kursus Etika.. Pastu dah keje kursus byk kat otel tp skrg ni nk buka minda murid-murid maka Kursus Kepimpinan pun buat kat otel.. Sbb respon positif, murid-murid di beri peluang yg sedemikian rupa dan dapat meningkatkan motivasi..
Pengetua kita org memang menggalakkan utk beri pendedahan kat murid-murid so kalau nk duduk 'sedap' dan makan pun 'sedap' kena la jd orang berjaya.. Bila dah bawak murid cg-cg pon menumpang sama.. Dah selesai keje kita pon bergambar utk kenangan..
Lupe lak.. Kursus diadakan di DARULAMAN SUITES, JITRA..
note : Nama pon Sekolah Kluster.. Program pun kena ada kelass jugak la.. Cg2 pun bergambar ala-ala kumpulan nasyid gitu.. hehe..

4 Loves:

Lindah: Kamal: Nuha said...

wah suka nyer kat blogni...banyak scrapbook yang comei2 :D

efamaira said...

mane satu cg diana ek.. hehe..

tuan ruamh said...

Lindah,
tq.. saya suka buat scrapbooking, lagi2 time tension.. sbb tu byk.. :)

Efa,
hehe.. yg paling xcun tu la kita..
:p

tuan rumah said...

opss..
typo lak.. letih sgt la tu.. :)

 

Template by Maya