18 January 2010

Mengidam V2

Masih ingat entry "Mengidam" ?
Dalam kesibukan dok jelajah blog2 tertentu utk cari the best price kan,
Tetiba terbekenan ngan yg di atas plak..
Still Cik Sab tapi yg ni Op Art..
Dan setelah bermuhasabah diri dgn mendalam,
Sedarlah bahawa "diriku cg skolah jer"..
xmampu den... :( sob.. sob..

So kadar "mengidam" terpaksa diturunkan level nya,
Maka kalo dpt Cik G di bawah pun ok,
Even yg ni rasanya last year punya collection,
Rupa diri dah nmpk ala-ala Cik Sab kan,
Redha jer la kalo dapat yg ni pun..
x pun yg seiras aka kembo xserupa pun ok jer...








nota : Layan verangan diri sendiri ;) Again semua picture kredit utk Pakcik Google

3 Loves:

missaredeck said...

Heheh xslh berangan okeh.. Cume cm hang ckp la.. Cekgu.. Aku pun cekgu.. Ghasa ngan rege tu hmm byk bende bleh buat dr aku nak 'cmpk' duit utk that bag. Cm aku ni beli la beg mahal mana(walaupun xsemahal cik c or cik g) semuanya cpt rosak wokeh, tercalit marker sana sini, lusuh sbb ke kelas n ke sana sini kilik hbag.. So aku amik keputusan kalau stkt gj dm45 xpayah nak brngn hahahah utk aku ye.. Bkn utk org lain.. Xmampu den.. Tunggu gaji 52 ke 54 ke, bleh la kot( kot ye time tu dah ilang status cik kede dr diriku ini) ... Huhuhuhu sedey kan

tuan punya blog said...

tu la.. sbb tu asyik menempek kat blog ja..tau dah mesti xdpt belipunya.. so layannn berangan jerla :)

missaredeck said...

nak beli bleh g, kene p UK ke.. nak2 time boxing day, confirm murah. sepupu aku siap beratur 3 am dpn kedai sebab nak serbu..aiyaakk.. bleh kah nak beratur kat luar dlm keadaan bersalji tu? silap2 jadi snow man hahaahhaha

 

Template by Maya