27 July 2009

Seprais Yang Tak Seprais ...


Niat di hati nak wat seprais kt En Suami dan anak-anak.. Tetapi x menjadi la pulak.. Sebabnyer ? CIMB Clicks prob so terpakse mintak tolong dgn En Suami utk b.in duit cuppies mlm Jemaat tu.. Op cos la En Suami tny bank in kat sapa, duit apa dan sebagainya.. Uhuhu.. Ni semua terpakse la salahkan CIMB yang block kite nyer TAC tu..



Rani from Bakedecorate2u dengan baik hatinya telah menambah bilangan cuppies yang Ummi oder.. Ummi oder 16 psc jer skali balik umah buka kotak baru perasan yang cuppies tu actually ada 25 pcs.. TQ to Rani yang hadiahkan cuppies yang selebihnya even this was the first oder from me.. Actually permintaan Ummi supaya Rani tambah deco ke hape ke sbb Ummi bank in genap-genap so cam ada terlebih sket jer duit yang Ummi bank in tu.. Tapi x sangka plak Rani bermurah hati menambah bilangan cuppies...Sangat sedap.. Tengok pon dah terliur, bila makan apatah lagi.. Aqill yang kecik tu bleh habiskan sekali 3 pcs.. Design Ummi yang request nak pastel English Style n sangat-sangat puas hati.. May b next time Ummi bleh tempah lagi, kan Papa kan .. Entry my oder ..


Dan ini adalah extra oder sebab Ummi dah 'telioq' sangat tengok "Snickers Cheese Cake" kat blog Rani.. Again, thums up untuk Rani.. Sedap sangat.. Sungguh puas hati.. Sapa-sapa yang berminat bleh ke blog Rani ~ Bakedecorate2u

note : Suka cakap dgn Rani, dlm phone dan di luar sama jer suaranya yang lemah lembut tu.. Dan sangat cantek orangnya.. Sebab nak cepat maka x dapat la nak berborak lelama.. Kalau x pasti kita bleh 'cerita panjang' yer.. TQ untuk Rani kerana menyerikan anniversary kita kali ini dgn hasil kerjanya yang mabeless..

Satu lagi, sign board yang x kasi masuk tu menyebabkan urusan kita sedikit tergendala n bermasalah.. Kalau x der sign board tu confom kita x yah koling-koling Rani 2-3 kali.. Hehe..

0 Loves:

 

Template by Maya